Jaka Lakovic: Cosul a fost inscris regulamentar

Fețele jucatorilor si antrenorilor de la Regal Barcelona s-au inmarmurit la propriu cand au auzit fluierul de final al partidei cu Partizan Belgrad. Jaka Lakovic a declarat intr-un scurt interviu dat presei din Serbia ca balonul trimis de Mickael a intrat in cos,dupa care Roberts,pivotul celor de la Partizan Belgrad a respins balonul inainte ca mingea sa depaseasca toata circumferinta cosului. Xavier Pascual nu a indraznit sa comenteze dur aceasta ultima decizie a arbitrilor si a declarat ca decizia ramane discutabila,insa domnia sa a reclamat atunci arbitrilor o presupusa atingere a balonului de catre Vesely in momentul trimiterii mingii spre cos al americanului Pete Mickael,ceea ce ar fi insemnat 2 pct pentru Regal Barcelona si victoria era a catalanilor.

De partea cealalta Dusan Vujosevic a declarat ca mingea trimisa  de Mickael a iesit cu toata circumferinta. Am vazut aceasta faza de 15 ori,s-a confesat antrenorul sarb presei dupa meciul castigat dramatic impotriva singurei echipe de pana atunci care nu cunoscuse gustul infrangerii.

Voi ce parere aveti,a fost sau nu cos valabil?


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s