La Multi Ani Gheorghe Hagi!

Astazi este ziua de nastere a celui mai titrat fotbalist roman al tuturor timpurilor,este vorba desigur despre Gheorghe Hagi,ultimul numar 10 clasic de care fotbalul romanesc a avut de castigat recunostinta mondiala din partea tuturor.Cariera lui Hagi de fotbalist este una de care noi romanii suntem mandrii,de la domnia sa nu am mai avut un jucator atat de recunoscut in lumea fotbalului precum Gica.

De la Hagi incoace nu am mai avut un asa fotbalist,era o adevarata placere sa-l vezi cum dribla cu o usurinta remarcabila adversarii,cum oferea pase senzationale spre coechipierii sai sau cum finaliza o actiune cand era liber spre poarta adversa. Unele dintre golurile sale fabuloase au ramas in istoria fotbalului modern,vezi golul superb inscris in meciul de la CM din Statele Unite ale Americii contra nationalei statului Columbia,cand a reusit sa-l lobeze superb pe Oscar Cordoba si mai sunt multe alte capodopere reusite de domnia sa.

Eu ca fan FC Barcelona am avut ocazia sa-l vad imbracand tricoul echipei favorite in perioada dream-teamului construit de legendarul Johan Cruyff,Hagi fiind transferat atunci pe Camp Nou contra sumei de 4 milioane de euro,dupa un turneu final de CM in Statele Unite ale Americii fabulos.

Amintirea cea mai placuta a mea a fost golul acela superb inscris de la mijlocul terenului intr-un meci cu Celta Vigo,dupa o pasa scurta a unei alte legende a fotbalului mondial care a activat la FC Barcelona,Romario.

Scuzati-ma pentru claritatea imaginii,dar atunci meciul se juca pe o ceata foarte deasa.

Un alt gol magistral inscris de Gheorghe Hagi cat timp a jucat pe Camp Nou a fost intr-un meci cu Atletico Madrid,atunci Gica a reusit un gol superb de la aproximativ 20 de metri,catapultand in stilul caracteristic balonul in poarta adversa.

Prin dorinta aceasta nebuna de a demonstra ca este cineva in fotbalul mare,Gica Hagi a capatat respectul meu pe viata. Eu ca roman ma simt extraordinar sa stiu ca un fotbalist din tara unde m-am nascut a reusit asemenea capodopere de arta.

Ultimul gol din acest videoclip este realmente superb.

Hagi a reusit sa inscrie contra echipei nemtesti Bayern Munchen in anul 1996,intr-o semifinala de vis din Cupa UEFA,nemtii reusind sa ajunga in finala cu scorul general de 4-3,meciul de pe Olympiastadion incheindu-se 2-2,iar Hagi a fost unul dintre marcatorii acelui retur realmente superb,turul se incheiase cu scorul de 2-1 pentru bavarezi. Acestea au fost momentele cele mai reusite in tricoul blaugrana al Barçei de catre legenda fotbalului romanesc,Gheorghe Hagi.

Puteam  bineinteles sa va ofer multe alte momente celebre ale decarului nostru,insa cum acest blog este dedicat echipei mele de suflet,eu v-am prezentat toate cele 5 reusite ale lui Hagi de la FC Barcelona.

Am avut ocazia unica de a-l intalni pe acest grandios fotbalist in Craiova,in momentul prezentarii dvd-ului sau cu cele mai bune realizari ca fotbalist petrecute la echipele de club. Credeti-ma a fost o onoare pentru mine sa dau mana cu un asemenea om. La Multi Ani! maestre pentru cei 45 de ani impliniti astazi. Respect pe viata din partea mea! Pentru tot ceea ce a realizat in fotbal,Gheorghe Hagi a fost inclus in topul celor mai buni 125 de fotbalisti ai tuturor timpurilor.


4 gânduri despre “La Multi Ani Gheorghe Hagi!

  1. Ce jucator!!! Sufar cateodata ca nu am prins jocurile sale avute la FC Barcelona.
    Iti doresc Hagi sa ramai acelasi caracter modest.

Lasă un răspuns

