Citate celebre,marca David Barrufet

Cei 27 de ani de handbal profesionist in care a jucat David Barrufet a lasat iubitorilor de handbal citate celebre ale acestui legendar portar catalan.Fiti atenti si invatati ceva din experienta traita de acest om.

”Sa fiu ucenicul marelui Lorenzo Rico a fost foarte important pentru mine cand am ajuns la club.Aveam 17 ani,iar el era un portar legendar in sportul acesta.M-a invatat toate schemele posibile pentru un portar tanar ce eram la acea vreme.Cu siguranta ca latura sa umana a fost un avantaj pentru mine ca sportiv. ”

”Sa impart aceeasi poarta cu Tomas Svensson necesita munca exemplara,reflexe si incarcatura psihica iesita din comun.Jucam cateodata un meci care nu-l multumea pe Valero Rivera,iar Svensson imediat profita de ocazie,avand exact aceste caracteristici spuse de mine. ”

”Jocurile Olimpice de la Barcelona din anul 1992 au fost primele mele jocuri pentru nationala Spaniei.Eram foarte fericit.Ceva inexplicabil,de fiecare data cand ieseam din arena mi se facea pielea de gaina.La 25 de ani poti deveni portar cu adevarat remarcat de toata lumea,dar iti trebuie ambitia necesara de a reusi,ramanand tot timpul concentrat pe ceea ce faci.Cand esti tanar vrei sa te retragi intr-un loc si sa te gandesti foarte bine ceea ce ai de facut.Ceea ce trebuie sa stii este sa parezi mingile indreptate spre tine,ca sa intri in gratiile tuturor,pentru ca asta e cel mai important.”

”Am o agenda in care imi scriu toate paradele,iar mai apoi le citesc cu atentie pentru a-mi da o mai mare incredere in fortele proprii. „

”Meseria de portar nu inseamna ca te aperi,ci mereu trebuie sa fii agresiv contra adversarului tau,pentru ca acesta sa nu reaseasca ce-si propunea initial in fata ta. ”

”Am jucat toata viata cu degetul stang fracturat,am fost nevoit sa decurg la o operatie riscanta survenita dintr-un accident nefericit de motocicleta in anul 1989. Eram nevoit sa-mi continui cariera,pentru ca potential aveam. ”

”Eram putin dornic de suturi ce masurau peste 100 km/h,imi confereau o adevarata placere,simteam adrenalina prin aceste suturi indreptate spre mine.Eram putin nebun de felul meu. ”

”Am fost bucuros cand am stiut faptul ca devenisem cel mai bun portar timp de doi ani consecutivi,insa a fost istorie pentru mine.

Nu visasem niciodata sa devin cel mai bun goalkeeper al lumii,insa cu dorinta asta m-am apucat de handbal.Mi-a priit pana la urma acest lucru,ati vazut cu totii doar. ”

”Ca capitan de corabie am fost mai putin atacat cu ”lapte” de altii. ”

”Valero Rivera este un tehnician desavarsit. Are un CV impresionant ce-l indeamna spre marea performanta.Pe mine m-a invatat sa fiu un goalkeeper responsabil pentru echipa,ii multumesc pentru acest lucru.Iti oferea increderea necesara pentru a castiga absolut tot. ”

”Jucand la Barcelona am fost si voi ramane recunoscut peste ani ca un gentleman care nu-i lasa pe altii sa ma depaseasca. ”

Un gând despre “Citate celebre,marca David Barrufet

  1. Nu sunt foarte familiar cu acest sport, insa David am inteles ca este o legenda si merita respectul tuturor. Multumim pentru tot ce ai facut pentru Barca!

Lasă un răspuns

