Giovanni dos Santos: Mi-ar placea ca Jonathan sa se impuna la FC Barcelona

Oportunitatile in lumea fotbalului apar o singura data in viata.Pentru familia dos Santos,roata s-a intors in favoarea fratelui mai mic,Jonathan dos Santos,Gio fiind o dezamagire pentru toata suflarea catalana de pe batranul Continent. Prestatiile nu tocmai convingatoare in tricoul blaugrana l-au facut pe Giovanni dos Santos sa-si incerce norocul in alta parte,dar ca de obicei n-a impresionat pe unde a fost in scurta sa cariera de pana acum. Dupa spusele jucatorului,a fost o decizie personala luata intr-un moment foarte greu pentru el. ”Candva voi deveni la randul meu un fotbalist respectat,s-a confesat Gio dupa o intrebare a unui ziarist local al cotidianului catalan Sport. ” Mexicanul a acordat un interviu in care a vorbit in termeni foarte laudativi asupra fratelui sau mai mic,Jonathan dos Santos. Iata ce a spus Gio in acest interviu:

” Fratele meu joaca cu zambetul pe buze la FC Barcelona.Munceste foarte mult si incearca desigur sa intre in sufletul fanilor,ceea ce pe mine personal ma bucura acest lucru. Poate deveni cu usurinta un fotbalist foarte iubit de catre fanii sportului rege.Mi-ar placea sa-l vad impunandu-se la FC Barcelona,chiar daca in momentul de fata jaoca mai des pentru echipa satelit. Din cate am inteles de la managerul meu,Frank Rijkaard,domnul Guardiola il urmareste atent si este gata sa-l arunce in lupta cand considera domnia sa ca este momentul oportun.Sunt mandru de acest lucru,deoarece inca de cand eram doi frati rasfatati de familie,Jonathan era cel care muncea cel mai mult,fiind un exemplu in acest sens si in cariera sa de pana acum.

Vietile noastre au luat o cu totul alta tornura,insa relatia dintre noi doi a ramas aceeasi,una foarte buna.Familiei mele i-ar placea foarte tare ca noi doi sa aparam cu mandrie Mexicul la Campionatul Mondial ce se desfasoara in Africa de Sud. A fost un moment tare emotionant cand in fata a 90.000 de americani am fost ambii in teren pentru prima data in cariera,intr-o partida amicala contra Noii Zeelande. Am simtit intr-adevar ca fotbalul m-a adus intr-o stare fericita,pentru ca a fost momentul cand am fost pentru prima data impreuna,vazandu-ne atatia fani ai acestui minunat sport de echipa. Vreau tare mult ca fratele meu sa fie printre convocatii Mondialului din Africa de Sud,pentru ca impreuna putem face multe lucruri bune,de care familia noastra ar fi mandra. ”



Lasă un răspuns

