Raúl Entrerríos a batut palma cu FC Barcelona Borges

Raúl Entrerríos este primul transfer oficializat de catre FC Barcelona Borges in era David Barrufet.Conducatorul de joc asturian a semnat un contract valabil 3 ani de zile,urmand a se lupta pentru un post de titular cu Dani Sarmiento.

Dupa cum anunta site-ul oficial,catalanii au parafat actele cu Raúl Entrerríos,domnia sa devenind al doilea membru de familie care joaca in tricoul blaugrana,asta dupa ce fratele sau mai mare Alberto Entrerríos a evoluat pentru catalani in sezonul competitional 2001-2002.

Jucator care lupta pentru folosul echipei

Raúl Entrerríos era dupa semnarea actelor un om implinit,iar de acum fostul conducator de joc al celor de la Pevaffersa Valladolid a declarat urmatoarele lucruri pentru site-ul oficial:”Este o mutare importanta in cariera mea de pana acum.Scopul meu este sa-mi ajut actualii colegi sa devina campioni indiferent de competitie,iar cat despre mine eu voi incerca la randul meu sa-mi imbunatatesc performantele.Barça este o echipa care vrea tot timpul sa castige trofee,iar eu consider ca am ajuns la gruparea care trebuia.Sunt un jucator de echipa,nu excelez la vreun capitol individual,tocmai de aceea am ales sa devin jucatorul catalanilor,pentru ca aici munca colectivului este mai presus decat individualitatile. ”

La capitolul plecari,catalanii s-au despartit oficial de Joachim Boldsen,care se va intoarce in tara sa natala,urmand a evolua pentru gruparea din capitala Danemarcei,AB Copenhaga.Nu in cele din urma al doilea nume care a parasit FC Barcelona Borges este Ruben Garabaya,pivotul spaniol transferandu-se la Naturhouse La Rioja,ocupanta locului 5 la finele sezonului actual.


Lasă un răspuns

