Xavi: Voi juca toata cariera la Barcelona

Xavi este dupa cum stim cu totii mai mult decat un jucator de fotbal ce activeaza in prezent la FC Barcelona.A devenit o personalitate,iar acum vrea sa arate tuturor ca acest club inseamna totul pentru cariera sa.

Tocmai ce si-a prelungit contractul pana in 2016, Xavi a recunoscut ca nu ar juca pentru alta echipa pentru nimica in lume. „Am crescut la Barcelona, am avansat tot mai mult in urma anilor ce treceau si am devenit tot mai bun, singurul meu obiectiv ramas este sa imi inchei cariera la Barcelona” a spus mijlocasul in varsta de 30 de ani.

„Vreau ca toata lumea sa stie ca nu ma duc la nici o alta echipa. Sunt foarte recunoscator domnului Laporta si directorului Txiki Begiristain pentru ca m-au ascultat. Este ceea ce vreau. Sunt un mare fan Barca si sunt fericit.”

„Este o stire grozava pentru echipa. Xavi are o istorie incredibila la Barcelona, un copil ce a jucat la academia Barcelonei si si-a facut debutul la 18 ani” a spus Laporta dupa ce Xavi si-a prelungit contractul.

„Ar trebui sa ii fim recunoscatori lui Xavi. Din momentul in care a devenit printre capitanii Barcelonei, cu jucatori ca Puyol, Iniesta, Valdes, Messi sau Pique si-a demonstrat personalitatea si astfel ne-am dat seama ca academia noastra a triumfat” mai adauga presedintele Joan Laporta.

Un gând despre “Xavi: Voi juca toata cariera la Barcelona

  1. Ce mult ma bucur! imi place mult acest MARE FOTBALIST, dupa ce ca e f valoros, mai e si fidel 1000%! Sper sa castige si titlul mondial si sa ia balonul de aur!

Lasă un răspuns

