Xavier Pascual: Ne luam la revedere de la fani avand fata de prosti

Dupa pierderea finalei,Xavier Pascual a declarat in conferinta de presa oficiala ca finala campionatului spaniol s-a pierdut acasa,in Palau Blaugrana.


”Adevarul este ca am fost prosti in momentele decisive ale finalei,crezandu-ne mult prea superiori celor de la Caja Laboral,iar ceea ce s-a intamplat a fost o pedeapsa pentru noi toti.Le-am oferit campionatul baskonilor,atat pentru prestatia noastra rusinoasa de acasa,cat mai ales azi-noapte,cand am fost de nerecunoscut cu doar cateva secunde inainte de final.Cu toate acestea baietii mei trebuie felicitati pentru determinarea avuta in acest meci 3.Daca am fi obtinut victoria eram foarte sigur ca vom rasturna situatia in favoarea noastra,Scorul general de 3-0 a fost o surpriza pentru noi,deoarece am trait zile negre,dar la final cand ne-am trezit am putut observa ca totul a fost real.Greselile noastre per total din aceasta finala,si au fost foarte multe chiar,ne-a costat castigarea ultimului trofeu pus in joc.Presiunea si-a spus cuvantul pentru elevii mei in momente cand eram la carma partidei si credeam ca am obtinut victoria.La final pot afirma ca ne luam la revedere de la fani avand fata de prosti.”

Lasă un răspuns

