Doi tineri talentati si-au prelungit contractele cu FC Barcelona

Sergi Roberto si Sergi Gomez si-au prelungit angajamentele fata de FC Barcelona ieri dupa-amiaza,semnand pana in iunie 2012 prelungirea contractelor cu de gruparea catalana.


Ambii jucatori au inceput sezonul competitional la echipa juvenila A,insa incetul-incetul si-au demonstrat calitatile si s-a luat o hotarare conform caruia ambii sa faca pasul spre echipa secunda a clubului.Sergi Roberto este un tanar mijlocas defensiv de numai 18 ani,nascut in Tarragona,iar calitatile sale numarul 1 consta in pregatirea fizica desavarsita coloborata cu o tehnica iesita din comun pentru un inchizator.La echipa satelit a gruparii catalane a evoluat in 29 de meciuri,strangand un total de 2.219 minute jucate.

”Pentru mine este o imensa onoare sa continui sa apar destinele acestui club.Sunt fanul acestei echipe inca de mic copil si tocmai de aceea am ales sa-mi incep cariera de fotbalist la FC Barcelona.Este foarte adevarat ca toti doresc sa faca pasul in cadrul primei echipe,dar eu stiu ca trebuie sa muncesc incontinuu pentru Barça Atlètic,dupa care evolutiile mele vor fi observate de catre staff-ul primei echipe,dumnealor urmand a lua o decizie finala in privinta mea,a declarat tanarul Sergi Roberto Carnicer dupa parafarea intelegerii pentru cotidianul catalan Sport”.

Celalalt jucator care si-a prelungit angajamentul cu FC Barcelona pana in iunie 2012 are doar 17 ani si s-a nascut in localitatea Arenys de Mar.Sergi Gomez l-a inlocuit perfect pe Andreu Fontas,timp de aproximativ 2 luni,cauzate de o accidentare teribila.Luis Enrique a avut o incredere enorma in capacitatile sale si l-a folosit foarte des titular.

” Mi-a spus ca are o incredere enorma in mine,iar acest lucru m-a facut instantaneu un jucator responsabil,ceea ce a contat destul de mult,zic eu,in evolutiile mele de pana acum,care per-total m-au multumit.Am facut exact ce mi-a cerut domnul antrenor,iar acum nu am ezitat sa-mi pun stampila pe noul contract de munca.Este cea mai fericita zi din viata mea si le multumesc tuturor pentru oportunitatea de a evolua pentru FC Barcelona,indiferent de echipa”.

Lasă un răspuns

