Esteban Vigo: Am obtinut o victorie istorica

Antrenorul celor de la Hercules Alicante, Esteban Vigo, a sustinut obisnuita conferinta de presa de dupa meciurile echipei sale, iar acum si-a laudat foarte mult jucatorii. Iata ce a avut de spus fostul jucator al gruparii catalane din anii 80.

” Am crezut ca Barcelona se va napusti spre noi dupa incasarea primului gol, dar m-am inselat. A trebuit sa practicam un joc diferit fata de cel obisnuit, pentru ca FC Barcelona indeamna la asa ceva. Ne-am propus sa tinem de rezultat si daca se putea sa-i prindem pe contraatac. Ma simt extraordinar acum stiind ca am batut poate cea mai buna echipa din lume la ora actuala. Este o victorie istorica de care nu pot decat sa fiu foarte mandru. Imi felicit jucatorii pentru devotamentul de care au dat dovada. De saptamana viitoare insa va trebui sa uitam de acest succes imens si sa mergem mai departe, deoarece ne asteapta in continuare vremuri grele. Sa nu credem acum ca daca am batut pe Barcelona putem respira usurati in privinta scaparii de la retrogradare.”


2 gânduri despre “Esteban Vigo: Am obtinut o victorie istorica

Lasă un răspuns

