Andres Iniesta: Am jucat perfect pe Vicente Calderon

Andres Iniesta a demonstrat inca odata potentialul sau ofensiv in teribilul meci jucat pe Vicente Calderon contra gruparii Atletico Madrid, fiind unul dintre cei mai constanti jucatori catalani, atat din punct de vedere ofensiv, unde exceleaza, cat si defensiv.

Andres Iniesta este un fotbalist respectat de absolut toata Spania dupa inscrierea golului victorios din finala jucata la Campionatul Mondial contra nationalei Olandei. Trecand peste acest episod semnificant pentru poporul iberic, jucatorul catalan a reusit sa-si puna in practica devotamentul si spiritul de sacrificiu catalan, care place pur si simlu fanului blaugrana. Dupa fluierul final al partidei arbitrate de catre Fernandez Borbalan, Iniesta a tinut o mica conferinta chiar pe gazonul gruparii madrilene, unde a fost aplaudat la scena deschisa, chiar daca FC Barcelona s-a impus pe Vicente Calderon.

” Am reusit sa facem o partida completa si de aici sunt extrem de bucuros pentru aceasta victorie, obtinuta foarte greu pe Vicente Calderon. Am controlat partida de la un capat la altul, iar in momentul schimbarii le-am multumit fanilor madrileni pentru ca m-au aplaudat. Am simtit in adancul sufletului meu cat de importanta a fost reusita mea de la Campionatul Mondial din Africa de Sud. Am jucat perfect pe Vicente Calderon.

Lasă un răspuns

