Xavier Pascual: Am castigat meritat Supercupa Spaniei

Xavier Pascual a fost foarte multumit de prestatia elevilor sai, dupa castigarea celei de-a treia Supercupe a Spaniei adjudecata de o maniera ireprosabila.

Regal Barcelona si-a surclasat pur si simplu adversara ( Power Electronics Valencia) in marea finala a Supercupei Spaniei disputata la Vitoria. Xavier Pascual, antrenorul invingatoarei a sustinut o conferinta de presa imediat dupa sarbatorirea acestui trofeu si a avut de spus numai cuvinte marete pentru elevii sai. Iata ce a avut de spus domnia sa:

” Am fost de departe invingatorii meritori ai acestei finale. Ne-am impus inca de la bun inceput planul tactic ce a constat intr-o aparare agresiva urmata mai apoi de o ofensiva totala dincolo de panou. Jucatorii si-au demonstrat inca odata valoarea si eu n-am decat sa fiu multumit de prestatia lor, pentru ca fara ei titlurile nu pot fi castigate. Am evoluat precum o echipa mare si am profitat la maximum de oportunitatile intalnite in cale. Sunt foarte bucuros de castigarea acestui trofeu” .

Lasă un răspuns

