Seydou Keita: Am aratat mult caracter pe San Mames

Unul dintre cei mai buni jucatori din meciul de azi-noapte sustinut pe San Mames, contra gruparii basce Athletic Bilbao, Seydou Keita, a tinut sa-si felicite colegii pentru demonstratia de caracter uman pe un teren foarte greu.

Mijlocasul defensiv de origine maliana si-a trecut numele pe lista marcatorilor dupa ceva mai bine de un an si bucuria a fost imensa. Fluierul final al centralului Mateo Lahous a consfintit o victorie datorita in special mijlocasilor, care au inscris toate cele trei goluri de pe San Mames. Astazi intr-un scurt interviu dat pentru site-ul oficial, Seydou Keita a tinut sa-si felicite coechipierii. Iata ce a avut de spus mijlocasul catalanilor.

” Ploaia care s-a abatut in Bilbao ne-a dat planurile peste cap. Noi vruiam sa avem parte de conditii excelente pentru a ne impune jocul, dar ma bucur ca impreuna am reusit sa fim la fel de concentrati chiar in conditii nu tocmai placute pentru un fotbalist. Am aratat foarte mult caracter si sunt extrem de bucuros pentru reusita mea cat si a celorlalti colegi din linia mediana. Totusi, acest succes se datoreaza intregii echipe. Am fost pe durata intregii partide foarte concentrati si succesul a venit de la sine. Imi felicit colegii pentru saptamana remarcabila care am avut-o. Nu este deloc usor sa invingi intr-un interval foarte scurt doua echipe ambitioase precum Sporting Gijon si Athletic Bilbao. A fost nevoie in ambele meciuri de foarte multa munca pentru ca victoriile sa fie pe deplin meritate ” .

Lasă un răspuns

