Nolito: Prin golul inscris mi-am indeplinit un vis din copilarie

Nolito a inscris azi-noapte primul sau gol de cand a fost cooptat in cadrul echipei mari de catre Josep Guardiola. In aceasta dupa-amiaza, atacantul in varsta de 24 ani a tinut un scurt interviu pentru cotidianul Sport in care spune ce a simtit dupa reusita sa din meciul cu AD Ceuta, incheiat 5-1 pentru FC Barcelona.

” A fost un moment de neuitat in cariera mea. Trebuie neaparat sa pastrez aceasta amintire mult timp de acum incolo. Golul meu a cantarit intr-o oarecare masura in spectacolul creat pe gazon, ceea ce n-are decat sa ma bucure. Increderea domnului Guardiola in mine a atins momentul culminant si eu n-am decat sa-i multumesc personal pentru decizia de a ma convoca in lotul largit al echipei mari. Mi-a fost foarte usor sa evoluez bine tinand cont ca eram coleg pe gazon cu fotbalisti respectati, iar acest lucru m-a ajutat foarte mult. Este incredibil ce calitate au acesti fotbalisti. Vreau sa muncesc si mai mult pentru a ramane definitiv alaturi de ei, s-a confesat Nolito in aceasta dupa-amiaza ” .

Un gând despre “Nolito: Prin golul inscris mi-am indeplinit un vis din copilarie

  1. Cand am mai comentat pe anumite pagini web ca Nolito e intr-o forma extraordinara, mi-am auzit vorbe „Lasa, bah ca nu-i de la Cantera si mai e si batran pe deasupra. Ce, compari tu Primera cu Liga Adelante?!” Pai n-o fi de la Cantera, dar 24 de ani e o varsta mica pentru un fotbalist, iar daca Bojan nu-si revine, Nolito ar fi o solutie excelenta. Ma bucura faptul ca munceste si vrea sa devina titular, talent are. Ma bucur cel mai mult ca „avem cu ce, tata!”, in sensul ca vin niste jucatori foarte tare din urma, deci viitorul e asigurat.

Lasă un răspuns

