Xavi Hernandez: Viata mea va ramane la fel, chiar si fara Balonul de Aur

Cel care a apucat ultima treapta a podimului in cadrul FIFA Ballon D’Or, Xavi Hernandez a avut numai cuvinte de laude asupra colegului sau Lionel Messi.

Am sa public astazi reactiile celor trei finalisti la FIFA Ballon D’Or. Primul care isi are locul ocupat in coltul meu este Xavi Hernandez. Iata ce a avut de spus ocupantul pozitiei a 3-a:

” Oricine ar fi castigat devenea surpriza. Vreau sa-l felicit pe Leo. Este un premiu pentru academia La Masia si filosofia clubului. In ceea ce ma priveste pe mine personal, vom vedea la anul daca sunt mai norocos. Viata mea va ramane la fel, chiar si fara Balonul de Aur. Eu voi continua sa fiu acelasi jucator care isi face treaba la FC Barcelona. Balonul de Aur ramane acasa si ma declar incantat de acest lucru.

Un gând despre “Xavi Hernandez: Viata mea va ramane la fel, chiar si fara Balonul de Aur

Lasă un răspuns

