Blogul Suporterilor Catalani implineste astazi un an de la aparitie

Astazi se implineste exact un an de la aparitia acestui blog dedicat 100% fanilor FC Barcelona. In randurile de mai jos veti afla motivele reale pentru care m-am decis sa patrund in blogosfera romaneasca.

M-am decis asupra inceperii acestui proiect personal datorita unei mici divergente avute cu un individ al carui nume nu se merita sa-l pronunt. Ii multumesc tipului ca si-a aratat intr-o oarecare masura limitele fata de mine, pentru ca doar asa am putut face acest blog. Inca de la aparitie m-am axat 100% pe unele lucruri diferite fata de ceilalti. Inca de la bun inceput am publicat articole din sporturile care au facut cinste societatii catalane. Prin acest lucru am vrut sa fiu diferit fata de ceilalti si sa atrag de partea mea impatimiti ale diferitelor sporturi avute la dispozitie. Desi am vrut initial sa dedic spatii largi doar fotbalistilor, m-am decis dupa aproximativ o saptamana de la aparitie ca este nevoie exclusiva si de publicarea unor articole din sporturi precum basket sau handbal, pentru ca inainte de toate FC Barcelona este o societate sportiva. Primele impresii ale diversilor bloggeri au fost incurajatoare pentru mine si cum timpul trecea simteam in adancul sufletului ca pot realiza lucruri marete si in acelasi timp benefice pentru cititori.

Doar dupa doua saptamani de blogging am putut vedea cu proprii mei ochi cum ideea mea a dat roade si mai departe trebuia sa continui pe aceeasi linie ascendenta pentru a face fata cerintelor publicului destul de numeros care imi citeau permanent articolele publicate. Timpul devenea problema principala intrucat grijile personale incepeau sa-si puna amprenta vizibil pe realizarile mele in plan privat, insa cu multa munca si responsabilitate am putut trece cu brio peste acest lucru. Ideile nu-mi dispareau deloc din memorie si treptat am putut oferi prilejul fanilor sa cunoasca viitoarele staruri de pe Camp Nou. Am inceput aceasta sectiune cu Oier Olazabal si am terminat-o en-fanfare cu unul dintre cei mai promitatori tineri avuti la dispozitie de catre cantera clubului. Mai departe am incercat sa patrund prin diverse publicatii online, totul pentru a aduce cititorului un motiv intemeiat sa fie mandru ca este fan FC Barcelona. Printre preocuparile mele au fost amintirea legendelor avute la dispozitie de acest club. Am inceput cu Cesar Rodriguez Alvarez si pana acum m-am oprit in privinta acestor nume la un fotbalist de nationalitate peruana, Hugo Sotil.

O noua provocare personala a fost sa aduc la cunostinta fanilor, evolutiile fostilor componenti ai gruparii blaugrana, cei care pana sa plece de la FC Barcelona ne-au incantat pe majoritatea dintre noi. Planeta Barça a devenit inca de la primul numar, un magazin special dedicat suporterilor si ei au putut admira goluri senzationale, cat mai ales si-au adus aminte de fosti fotbalisti ce le-au incantat privirile. Am vrut insistent sa promovez materialele personale prin intermediul retelelor de socializare si mai apoi am reusit sa cunosc diferiti fani blaugrana din Romania si acest lucru m-a ajutat enorm in privinta ridicarii acestui blog si asteptarile mele au fost justificate de prezenta incontinua a unor sustinatori blaugrana. Datorita lor am putut publica articole senzationale care au constat in diferite dezbateri care mai apoi au avut un rol esential in justificarea unor banuieli personale si aici ma gandesc desigur la un articol in care am afirmat lucruri care nu fac cinste clubului catalan, dar care pana acum se dovedeste un motiv intemeiat pentru care FC Barcelona ocupa prima pozitie in clasamentul campionatului spaniol.

Cum intotdeauna mi-a placut sa fiu la dispozitia oricarui fan care doreste insistent specificarea unor lucruri care ma ajuta intr-un fel anume sa-mi arat cunostintele vaste in domeniul fotbalului, am oferit oportunitatea celor care mi-au dat unele idei de publicare al unor articole si astfel am putut vedea cu totii materiale exceptionale. In unele cazuri a fost nevoie exclusiv de personalitatea mea pentru a aduce fanilor aminte de ”monstrii sacri” care au adus un binemeritat loc in analele fotbalului european si mondial. Intotdeauna am stiut sa apreciez caracterele puternice care vor binele oricarei institutii unde lucreaza si datorita deselor succese avute de diversi indivizi in cadrul clubului catalan, le-am dedicat pagini exclusive, totul pentru a multumi pe deplin cititorul. Gandurile spuse despre un respectat tehnician care a apucat sa-si arate maiestria la FC Barcelona este unul dintre momentele cele mai placute traite de mine si pe care am dorit insistent sa-l fac public. Printre alte amintiri din prezent nu putea sa lipseasca senzationalul material oferit in exclusivitate de catre Andres Iniesta cotidianului catalan El Periodico dupa finala extraordinara a reprezentativei Spaniei la Campionatului Mondial din Africa de Sud sustinut impotriva selectionatei Olandei.

Au fost dezbatute diverse teme despre celelalte sporturi ce au facut cinste clubului infiintat de catre Joan Gamper, care mai apoi a devenit o societate sportiva cunoscuta in intreaga lume. Lipsa de sponsori puternici nu mi-au dat de ales si am publicat problemele cele mai mari care trebuie rezolvate urgent de catre sectia cea mai titrata avuta la dispozitie de FC Barcelona, insa nemultumirea care m-a intristat cel mai mult a fost ajungerea la un acord cu Qatar Foundation in privinta punerii in premiera pe tricourile de joc al unui sponsor, stricand practic traditia de 111 ani. Pana a ajunge la acest compromis, FC Barcelona a oferit microbistilor momente de neuitat in celebrul El Clasico, unde scorul final aratat pe Camp Nou a demonstrat tuturor cine este intr-adevar echipa momentului in Europa. Mai apoi au fost publicate motivele reale pentru care ”extraterestrii” le-au aratat marilor rivali madrileni semnificatia unui asemenea meci. Toate acestea palesc insa cand stim cu totii ca prima editie a distinctiei Fifa Ballon D’Or a fost castigata de un jucator din celebra academie producatoare de talente pe banda rulanta, La Masia.

P.S. Iata-ne ajunsi prieteni la final. Va multumesc tuturor celor care si-au dedicat din timp citind articolele publicate si va adresez tuturor o simpla intrebare. Credeti ca ceea ce am realizat pana acum va face intr-adevar mandri ca sunteti fani FC Barcelona? Orice raspuns este apreciat.



18 gânduri despre “Blogul Suporterilor Catalani implineste astazi un an de la aparitie

  1. Sa te ajute D-zeu sa o tii tot asa incontinuare … chiar daca nu am citit eu mai mereu articolele stii ca ti-am fost aproape. Orice lucru pe care un om il face si nu creeaza in jurul lui „rau” se poate spune ca „e de bine” .
    De bine iti doresc si eu .

  2. Bre, nu pot să zic decât să o ţii tot aşa, cu articole multe despre cea mai iubită echipă din lume (probabil) şi sper să ne bucurăm la finalul campionatului, aici, pe blog, de un nou titlu de campioană a Barcelonei.

    Să simtă The Special One o pierdere şi o durere cruntă.

  3. La doar un anisor in blogosfera, urarea mea este să mergi pe acelasi drum. Articole bine scrise, documentate si de actualitate se gasesc zilnic pe acest blog. Să ajungi la 100 de ani in blogosferă, Ionut!

  4. mulți ani trăiască………….. mulți ani trăiască …….la mulți ani ………. da cine să trăiască…….. da cine să trăiască……….. Blogul Suporterilor Catalani să trăiască …. la mulți ani!!!!!! sincere felicitări……… bravoooo!!!!!!!!!

  5. La multi ani, Ionut si multa putere de munca in continuare!
    Ce repede a trecut anul asta… Pe 15 as fi ajuns si eu la un anisor, dar cred da as fi renuntat pe parcurs pentru ca nu am ambitia ta. Ai vrut sa demonstrezi ca poti face o treaba excelenta celor care nu au vazut cu ochi buni proiectul tau. Felicitari pentru tot ce ai realizat pana in prezent. Respect!
    Visca el Barca!

  6. La multi ani si la multe realizari pe toate planurile! S-o tii tot asa pt ca faci o treaba excelenta si sper sa ne bucuri in continuare cu aceste articole care, trebuie spus, ne reamintesc mereu cat de mandrii trebuie sa fim ca suntem suporterii celei mai frumoase si de succes entitati sportive! Felicitari pentru ceea ce ai facut si sper ca vei mai face si-n continuare, adica sa scrii la fel de bine si documentat asa cum scrie @Marian Sania! FC Barcelona-mes que un club! Ionut-mes que un Barca_fan!

  7. Waw…un articol de nota 20!
    Felicitari omule pt munca ta depusa in acest an.Chiar ca a trecut repede…chiar la inceput cand ai infintat acest site postam cam des….dupa am lasat-o mai moale 😀
    Felicitari…sa sti ca faci o treaba excelenta 😉

  8. PS..Se vede ca iubesti aceasta echipa din tot sufletul tau…ai depus multa munca ca fanii care viziteaza pe aici sa aiba la dispozitie materiale si articole despre Barcelona!!
    Inca odata felicitari.

  9. Frate, abia acum am citit! Tu stii bine care este parerea mea despre blogul tau si mai stii cit apreciez ceea ce faci. Un singur lucru iti doresc – sa mai scrii inca multe postari de acest gen 🙂

  10. FELICITARI SI LA MAI MULTE”MANITA” ADVERSARILOR !!! VISCA BARCELONA !!! VISCA CATALUNIA !!!! BARCELONA MES QUE UN CLUB !!!!

Lasă un răspuns

