Lipsesc aproximativ o luna din blogosfera sportiva

 

Cu parere de rau va anunt ca incepand de maine, 6 iunie 2011, am sa intru intr-o binemeritata vacanta, pentru ca am avut un an extrem de dificil si m-am hotarat sa uit toate necazurile intampinate pana acum. Am nevoie de relaxare permanenta, cu toate ca majoritatea celor care frecventeaza blogul nu vor mai avea informatii utile din cadrul societatii catalane. Cu toate acestea insa, va promit ca luna viitoare, cea in care FC Barcelona va disputa primul amical al verii contra gruparii croate Hajduk Split, se vor regasi materiale exceptionale, indiferent de sport. Va multumesc pentru intelegere. Ne revedem in luna iulie, sau chiar mai devreme. Mi-am planificat un concediu de odihna cuprins intre 3-4 saptamani.

3 gânduri despre “Lipsesc aproximativ o luna din blogosfera sportiva

Lasă un răspuns

