FC Barcelona si-a aflat adversarul din semifinalele Ligii Campionilor

Sortii au decis ca Bayern München sa fie adversarul favoritilor nostri in tentativa patrunderii in finala Ligii Campionilor, care se va desfasura pe Wembley.

Am fost convins de faptul ca bavarezii isi vor ”masura fortele” cu noi. Inca dinaintea tragerii la sorti am intuit aceasta situatie. Nu mi-e teama de Bayern München absolut deloc, intrucat sunt limitati. Ei intotdeauna vor avea prima sansa cu Real Madrid, insa impotriva favoritilor nostri, nu vor putea decat sa ii admire indeaproape si nu ezit sa afirm cu tarie ca nemtii vor vedea o Barça extrem de nemiloasa, mai ales ca suntem considerati inferiori actualei campioane din BundesLiga.

Mi-ar fi parut rau sa intalnim Borussia Dortmund, echipa ce-o aplaud de fiecare data, intrucat le-au aratat adversarei noastre din semifinale ca nu-i nevoie sa ”arunci” cu banii-n stanga sau in dreapta pentru a-ti invinge dusmanul de-o viata. In ciuda unei traditii extraordinare, Bayern este si va ramane pentru mine un fel de Real Madrid – o echipa disperata sa cumpere cu sume colosale orice jucator capabil de-a stopa o hegemonie, ca mai apoi s-o instaureze meticulos.

Tocmai de aceea, sper ca Dortmund sa reuseasca imposibilul in confruntarea cu eternii rivali din Spania si ulterior este la indemana ”camarazilor lui Tito” sa elimine cea mai galonata echipa nemteasca din istorie. Avem un avantaj enorm ca turul se disputa pe Allianz Arena, pentru ca in cazul unui rezultat favorabil, Bayern se va afla intr-o postura ingrata. Va fi un duel echilibrat si totodata sper sa nu fie ”patat” de indeciziile arbitrilor, care in actuala stagiune competitionala au fost lipsiti de bun simt. 

4 gânduri despre “FC Barcelona si-a aflat adversarul din semifinalele Ligii Campionilor

  1. Hai s-o fac si pe asta: imi cer scuze fata de toti fanii bavarezi ca am crezut prea mult in echipa mea, dar trebuie sa ma intelegeti ca pentru mine FC Barcelona este favorita in fata oricarui club, indiferent ca adversarul intalnit in cale este Bayern sau FC Vaslui. Este si greu sa am alta atitudine avand in vedere ce au realizat baietii astia dupa anul 2007… I-am desconsiderat totalmente pe bavarezi, acestia mi-au dat o palma morala. Am spus ca-s limitati cu speranta ca favoritii nostri sa va aduca in postura respectiva, dar a fost imposibil azi-noapte. End of the deal. Bravo voua!

Lasă un răspuns

