Som un eqúip!

Istoria singurului club european si mondial ce reuseste sa triumfe in absolut toate competitiile pe durata unui singur an calendaristic a cunoscut momente dificile de-a lungul timpului. Barça si-a propus sa stabileasca ”legi nescrise”, insa au intervenit problemele pe parcurs.

Orice s-ar spune despre favoritii nostri, indiferent ca si-au propus dintotdeauna luxul de a-si revendica un anumit statut capatat in timpul cuceririi unor trofee extrem de importante pentru absolut orice club profesionist de fotbal, trebuie sa privim lucrurile fara sa acuzam aiurea, intrucat vor exista ca si in sezoanele precedente idei despre modul in care poti intr-adevar sa redevii inteligent, deoarece aceasta calitate iti garanteaza intr-o proportie covarsitoare revenirea in elita. Som un eqúip, inainte de toate.

Sunt sigur ca atat jucatorii, cat si conducerea administrativa accepta situatia conform careia nu s-au putut stabili ”legi nescrise” si de indata ce actuala stagiune competitionala se va incheia, intuiesc aparitia unor  fotbalisti utili in angrenaj, nicidecum ”epave” . Va rog sa ma credeti, n-am motive sa fiu dezamagit de infrangerea contra celor de la Bayern München cu scorul final de 4-0, care justifica investitiile irelevante intr-un proiect, facut posibil datorita ingeniozitatii lui Josep Guardiola, responsabil pentru anumite conceptii tactice, arhicunoscute de majoritatea microbistilor de pretutindeni.

Adversarii nostri din cadrul semifinalelor Ligii Campionilor au demonstrat in patru ani de la duelul cu Messi si compania ca-s dispusi din punct de vedere financiar sa suporte absolut orice costuri, indiferent de consecinte, pentru ca devii constient de valorea grupului si poti spera oricand la un reviriment sportiv. In alta ordine de idei, ii felicit pe nemti, chiar daca nu-s deloc fascinat de istoria lor, considerandu-i un fel de Real Madrid, insa cu un avantaj semnificativ in privinta usurintei cu care ii conving pe fotbalisti sa se alature, desconsiderand practic celelalte grupari din Germania.

In astfel de momente nu conteaza catusi de putin eventualele critici la adresa echipei, ci dorinta de riposta in plan moral. Repet, germanii au aratat tuturor ca isi respecta blazonul si fie ca ne convine sau nu, au redescoperit reteta succesului, dorind cu orice pret sa instaureze dominatia. Nu putem pur si simplu ca suporteri devotati clubului sa blamam vreodata absolut orice perioada nefasta, dar in schimb este datoria noastra de indivizi fideli ce suntem, sa nu ne abatem brusc de la principiile de baza. Capu’ sus! Nu-i tocmai recomandat sa ne indoim de idolii nostri. Visca Barça! Mes qúe un club!

5 gânduri despre “Som un eqúip!

  1. Și cu asta cum rămâne?

    ”Nu mi-e teama de Bayern München absolut deloc, intrucat sunt limitati. Ei intotdeauna vor avea prima sansa cu Real Madrid, insa impotriva favoritilor nostri, nu vor putea decat sa ii admire indeaproape si nu ezit sa afirm cu tarie ca nemtii vor vedea o Barça extrem de nemiloasa, mai ales ca suntem considerati inferiori actualei campioane din BundesLiga.”

    :))))

  2. I-am raspuns lui hippy, iti spun si tie. Eu intotdeauna vad pe FC Barcelona favorita impotriva oricui si am scris gandurile acelea cu speranta ca favoritii nostri va vor da aceasta posibilitate de-a fi limitati, ca sa zic asa. Am mai intuit asemenea scenarii favorabile si nu am ezitat sa scriu randurile respective. Considera gestul meu ca fiind al unui suporter onest, pentru ca in absolut orice conditii am incredere in baieti ca vor face exact ce scriu. De data aceasta n-a mai fost cazul. Bavarezii tai merita felicitati, dar in acelasi timp nu trebuie sa fiu tratat miseleste. P.S. Ma uitai prin blogul tau dupa 3 ani si am observat un titlu de genul ”muie, inter, plus unde-s superoptimistii” si situatia corespunde de minune cu cele descrise de mine inaintea disputarii meciului. Ba mai mult, nu cred ca am gresit cu ceva ca am crezut mereu in baieti si spre deosebire de tine nu cred ca e cazul sa fiu atat de impulsiv strigand in gura mare muie cuiva. Fii ”neamt” pana la capat, ca din cate am observat cu aspectul moral o duci destul de bine…

    • Între timp ți-am răspuns și eu pe mail…

      Nu e cazul să te lauzi că ai intuit nu știu câte rezultate favorabile Barcelonei. Cu echipa pe care o aveați și o aveți încă, era și greu să dai vreo chiflă. Aveai un merit dacă țineai cu o formație mai amărâtă, ca Sportul Studențesc de exemplu, și intuiai meciurile ce urmau să fie câștigate.

      Nu cred că te-am tratat mișelește. Obișnuiește-te să fi din când în când și criticat sau ironizat, nu doar lăudat, atâta vreme cât îți exprim opiniile public (pe blog) și nu le ții doar pentru tine.

      Exemplul cu ”Muie, Inter!” nu e prea bun, deși recunosc că atunci am sărit calul, ulterior cerându-mi scuze. Dar nu e bun pentru că înaintea meciului nu mi-am luat adversarii de sus, cum ai făcut-o tu. Te poți convinge citind articolul anterior aceluia.

  3. Stiu sa raspund cand sunt criticat sau ironizat, insa uneori intreceti masura destul de mult avand in vedere faptul ca discutam de FC Barcelona si este normal sa am o astfel de pozitie precum cea de dupa tragerea la sorti, cand credeam cu tarie ca baietii pot recapata statutul pierdut. E greu de inteles pentru toata lumea ca actualii jucatori puteau oricand sa reuseasca ce-am scris? Vorbim cumva de-o echipa incapabila sa reuseasca asa ceva? Aveam toate argumentele de partea mea, insa am gresit si eu o singura data la nu stiu cat timp si hop… te-ai gandit sa ma arati cu degetul ca-s vreun individ fara scrupule… De aceea am considerat ca trebuie sa iti scriu, pentru a intelege situatia.

Lasă un răspuns

